fredag den 18. april 2014

Musik med æstetisk og etisk, nerve og sjæl

NERVE og sjæl.  VI LEVER, VI ER !



HULDRE





Huldre er et andet af mine yndlingsband, som jeg har oplevet her i år. Jeg er helt vild med deres smukke vokal og den bastante lyd.

Dette bringer mig til min store interesse, og det er at tage billeder, favne den energi, som kunstnere har på scenen og fortælle øjeblikkets historie igennem billedet. 

SVARTSOT 
Svartsot er et andet af mine yndlingsband som spiller r.... ud af bukserne på ægte vikinge metal manér. Deres energi er helt uovertruffen, og medrivende. 







DOG IN A BAG 

Disse gutter er virkelig dygtige musikere og vidunderlige mennesker. Jeg har set dem et par gange i år, og de er et af nordens bedste rockbands efter min mening. Man skal holde øje med dem og især singlen ROMEO er helt fantastisk. Jeg vil følge dem i fremtiden og ser frem til mange dejlige koncerter. GLADE Smil og fantastisk og vidunderlig musik i skøn forrygende udvikling. VIRKELIG et af mine yndlingsband.












 




Dúné

Jeg har fulgt dem igennem mere end 9-10 år og deres sange formår stadig at finde mit lykkested indvendig og fornye energien. Husker dem fra de unge dage, hvor de var unge knejte, med fuld energi på ELVÆRKET i Holbæk. TONERNE af rock er kommet ind i deres lydunivers i takt med at de er VED at finde ind i voksentilværelsen. Fremtiden blir SPÆNENDE og LYS! YNDLINGER!






















JOHANN KOLSTRUP

JOHANN er en blænende musiker, som tilføjer rocken, ro og stil med en britisk elegance og råhed, sjælden set. Hans album RUFFLED FEATHERS tager kegler og er smukt, atter smukt og dybtesøgende. HAN er også en af mine yndlings kunstnere.






ALLE disse DEJLIGE KUNSTNERE er værd at lytte til og opleve til koncerter. DET som de har tilfælles er energien og driv, samt de er VIRKELIG DYGTIGE MUSIKERE :) KUNST MED NERVE! Jeg kan IKKE vente med at opleve mere og se hvor de udvikler sig hen ad i fremtiden. CHECK dem ud!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar